divendres, 8 d’abril del 2016

Armilla

Hola!
Avui us ensenyo una armilla que he cosit pel Pau per aquests dies que ja comença a fer bon temps, que una jaqueta gruixuda és molt però anar sense res tampoc.

Està feta amb tela de suadera de Cal Joan combinada amb una tela lila que l'he reciclat d'una samarreta meva que se m'havia encongit.

El patró el vaig dibuixar jo basant-me amb altra robeta que té.

Aprofito el "sarao" d'hilos y más de #putalabelonit ja que hi he posat un parell de cintes de petjades de gos a les butxaques per donar-hi una mica de color, i  la que no pot faltar mai "made by mami" hahaha.

Us deixo un parell de fotos.







Fins una altra!!


_________________________________________________________________________________


Hola!
Hoy os enseño un chaleco que he cosido para Pau, para estos días que ya empieza a hacer buen tiempo, que una chaqueta gorda es demasiado pero ir sin nada tampoco.

Esta hecha con tela de sudadera de Cal Joan combinada con una tela lila que he reciclado de una camiseta mía que se me había encogido.

El patrón lo dibujé yo basándome con otra ropita suya.

Aprovecho el sarao de hilos y más de #putalabelonit ya que le he puesto un par de cintas de pisadas de perro a los bolsillos para darle un poco de color, y la que no puede faltar nunca "made by mami" jajaja.

Os dejo un par de fotos, hasta otra!!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada