diumenge, 24 d’abril del 2016

Els llibres de Sant Jordi '16

Hola!
Avui us ensenyo els llibres que vem comprar ahir per Sant Jordi.

Pel Pau L'erugueta goluda d'Eric Carle i un pack de quatre contes de l'Elmer de David McKee. De moment l'erugueta és el que ha agradat més, gairebé no l'ha deixat. A l'Elmer encara no li fa gaire cas, segurament haurem d'esperar que tingui alguns mesos més.






Al meu xicot li vaig regalar els dos llibres d'una saga que s'està lllegint del Patrick Rothfuss. El llibre que s'està llegint és El nombre del viento i ahir li vaig comprar El temor de un hombre sabio i La música del silencio.
Segons m'ha explicat els llibres estàn ambientats en un món tipus el del Senyor dels anells, i de moment ha trobat mags i monstres.





Per mi també hi va haver llibres!! El meu pare em va regalar Sóc en Pilgrim, de Terry Hayes. És una novel·la de misteri que ha venut molts exemplars. I el meu xicot em va regalar L'elefant desapareix, del Haruki Murakami, és un conjunt de relats en contra de la normalitat. Quan me'ls hagi llegit ja us explicaré a veure què tal són!





Fins una altra!!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hola!
Hoy os enseño los libros que compramos ayer por Sant Jordi.

Para Pau La pequeña oruga glotona de Eric Carle i un pack de cuatro cuentos de Elmer, de David McKee. De momento la oruga es la que ha gustado más, casi no la ha dejado. A Elmes aún no le hace mucho caso, seguramente tendremos que esperar a que tenga unos cuantos meses más.

A mi novio le regalé los dos libros de una saga que se está leyendo de Patrick Rothfuss. El libro que se está leyendo es El nombre del viento, y ayer le compré El temor de un hombre sabio y La musica del silencio.
Según me ha contado, los libros están ambientados en un mundo como el del Señor de los anillos, y de momento ha encontrado magos y monstruos.

Para mi también hubo libros!! Mi padre me regaló Soy Pilgrim, de Terry Hayes. Es una novela de misterio que ha vendido muchos ejemplares. Mi novio me regaló El elefante desaparece, de Haruki Murakami, es un conjunto de relatos en contra de la normalidad. Cuando me los haya leído ya os contaré que tal son!

Hasta otra!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada