dijous, 14 d’abril del 2016

La samarreta dels desastres

Hola!!
Avui us ensenyo una samarreta que no sabia com s'acabaria ni com quedaria.

Primer de tot vaig intentar barrejar dos patrons, el de la raglan naii per la part de dalt i el de la plantain per la part de baix. El de la raglan em va semblar molt petit així que el vaig fer més gran, però clar, llavors no quadrava res!! A la part del davant hi vaig fer un plec i va quedar bé, però per la part del darrere em va quedar algo molt estrany que ni us ensenyo (per vergonya).

Però això no va ser tot, hi volia posar una aplicació amb flex, però no se m'enganxava, m'hi vaig estar barallant dos dies!!! Al final em vaig rendir... i quan vaig treure el flex se'm va fer un forat a la samarreta, i no era precisament petit!!

Per arreglar-ho ho volia tapar amb una tela rosa o semblant, però no en tenia cap, aixi que en vaig agafar una totalment diferent!

Al final, m'agrada molt el resultat, i la porto molt, però sempre amb el cabell solt, que si no es veu el nyap de darrere! ;)

Aprofito i m'enllaço a Rums, fins una altra!!








_________________________________________________________________________________


Hola!!
Hoy os enseño una camiset que no sabía cómo acabaría ni cómo quedaría.

Primero de todo intenté mezclar dos patrones, el de la raglan naii para la parte de arriba y el de la plantain para la parte de abajo. El de la raglan me pareció muy pequeño, sí que lo hice más grande, pero claro, después no cuadraba nada!! A la parte de delante hice un pliegue y quedó bien, pero por detrás me quedó algo muy raro que ni os enseño (por vergüenza).

Pero esto no fue todo, quería poner una aplicación con flex, pero no se me enganchava, me estuve peleando dos días!! al final me rendí... y cuando quité el flex se me hizo un agujero a la camiseta, y no era pequeño precisamente!

Para arreglarlo lo quería tapar con una tela rosa o parecido, pero no tenía, así que cogí una totalmente diferente!

Al final me gusta mucho el resultado y la llevo mucho, pero siempre con el pelo suelto, que si no se ve el desastre de detrás! ;)

Aprovecho y me enlazo a Rums, hasta otra!!

7 comentaris:

  1. Quina xulada. Les talleres queden sempre bé i el toque groc mola molt... Per tapar l'apanyo de flex...jo encara no he experimentat gaire..

    ResponElimina
  2. Quina xulada. Les talleres queden sempre bé i el toque groc mola molt... Per tapar l'apanyo de flex...jo encara no he experimentat gaire..

    ResponElimina
  3. Hay veces en que todo se conjuga para que sea una serie de catastróficas desdichas.
    Si, se pueden mezclar patrones y quedar bien. Si le pones la manga de un modelo, tienes que ponerle en el cuerpo, la sisa o unión de la manga para que quede bien .
    Al igual que si aumentas en la manga tienes que aumentar en el cuerpo.
    Igual hiciste todo bien, pero no era tu día.
    Por lo menos la salvaste y puedes ponerla.
    En la foto no se ve mal
    Biquiños Neus!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Klor! Mi abuela ya lo dice, que hago costura a lo rápido, y claro, luego pasa lo que pasa! Un beso!

      Elimina
  4. Qué rabia da cuando algo en teoría fácil, se te tuerce y no hay manera de arreglarlo. Al final pasas horas cabreada! Yo siempre pienso: con lo fácil que hubiera sido...
    En fin, al final te ha quedado preciosa.

    ResponElimina